Úvodné ahoj

Ahojte! 

Chcela by som vás týmto introm zasvätiť do tajov sveta DOLCEdiaries. Som žena, ktorá miluje módu, dobrú hudbu, dychberúce knižky, umenie, pohár bieleho vína, filmové večery, sushi a taliansku kuchyňu. Taktiež rada cestujem a spoznávam nové miesta. Milujem vkus a štýl, ako škrečok si zhromažďujem všetko, čo je pekné. Ocením kvalitnú fotografiu, klasickú hudbu a občasné chvíle samoty, kedy mám čas byť sama so sebou a rozmýšľať. Taktiež sa dlhé roky venujem písaniu. Od svojich trinástich rokov som písala články do školského časopisu, pravidelne som blogovala niekoľko rokov a písala som kratšie či dlhšie poviedky. Moje vtedajšie čitateľky mi vnukli myšlienku - napíš knihu. Áno. Výzva prijatá. Pred pár týždňami sa mi ju podarilo dopísať. Pracovala som na nej s prestávkami viac ako rok. Sen splnený ♡ Časom ju budem pridávať na online čítanie tu na blogu. Tak si nadstavte odber blogu a čakajte, kedy to príde. Dovtedy vás budem zásobovať rôznymi inšpiráciami, beauty radami, recenziami, citátmi a krátkymi motivačnými úvahami. Zatiaľ prajem krásny deň plný úsmevov. Vaša DOLCE

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Ako písať knihu - rady, tipy a najčastejšie chyby

Ako vydať knihu a nezblázniť sa I.